  • 1. Data: 2002-05-04 11:43:40
    Temat: pit
    Od: "Sumik" <s...@p...fm>

    Cze!

    Mam takie 2 pytanka:
    Przez caly ubiegly rok niestety na papierze mialem napisane ze zarabiam
    najnizsza krajawa (wiem daje sie okradac ale co robic) i ksiegowa po
    obliczeniu pita powiedziala mi ze mozna tylko zwrotu uzyskac 90 zl. Czy to
    prawda ze ludzie zarabiajacy faktycznie najnizsza krajowa moga tylko uzyskac
    zwrotu 90 zl ?? Dodam ze studiuje i za czesne mam kwity ok. 3500 zl oraz
    kupilem w tamtym roku mieszkanie na wlasnosc (mam faktury za remat i
    potrzebne w czasie remontu rzeczy). Czy cos za mieszkanie nie da sie rowniez
    odebrac jesli wykazalo sie takie male dochody za ubiegly rok ??

    Dzieki

  • 2. Data: 2002-05-06 06:25:22
    Temat: Re: pit
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Jest już trochę późno na takie rozmyślania, ponieważ PIT należało złożyć do
    30 kwietnia.
    Ubezpieczenie zdrowotne pokrywane jest podatkiem dochodowym, więc jest to
    możliwe, że odprowadzono od Twoich dochodów tylko 90 zł. Niestety nie możesz
    odzyskać więcej niż zostało zapłacone, ale ulga remontowa przechodzi do
    odliczenia na rok następny (pod warunkiem, że dołączyłeś do swojego Pit-a
    załącznik D).
    Pozdrawiam. Hania.

  • 3. Data: 2002-05-06 08:44:39
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 May 2002, HANIA wrote:

    >+ Jest już trochę późno na takie rozmyślania, ponieważ PIT należało złożyć do
    >+ 30 kwietnia.

    Ale jeszcze prawie 5 lat na korekty... :)

    Pozdrowienia, Gotfryd