    From: "Sumik" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: pit
    Date: Sat, 4 May 2002 13:43:40 +0200

    Cze!

    Mam takie 2 pytanka:
    Przez caly ubiegly rok niestety na papierze mialem napisane ze zarabiam
    najnizsza krajawa (wiem daje sie okradac ale co robic) i ksiegowa po
    obliczeniu pita powiedziala mi ze mozna tylko zwrotu uzyskac 90 zl. Czy to
    prawda ze ludzie zarabiajacy faktycznie najnizsza krajowa moga tylko uzyskac
    zwrotu 90 zl ?? Dodam ze studiuje i za czesne mam kwity ok. 3500 zl oraz
    kupilem w tamtym roku mieszkanie na wlasnosc (mam faktury za remat i
    potrzebne w czasie remontu rzeczy). Czy cos za mieszkanie nie da sie rowniez
    odebrac jesli wykazalo sie takie male dochody za ubiegly rok ??

    Dzieki