  • 1. Data: 2004-01-14 15:32:05
    Temat: pierwsa praca,pierwszy podatek;(
    Od: "Pawcio" <1...@w...pl>

    Witam wszystkich szanownych grupowiczów
    Moje pytanie jest dość proste, przepraszam za ewentualne lamerstwo.W zeszłym
    roku (2003) rozpocząłem prace (normalna umowa o prace).Wiem ze bede musiał
    jakies pity wypelniac itd , cos tam w zusie wybrac jakis filar 2 czy
    cus.Jestem osobą młodą to moja pierwsza praca więc nie mam pojęcia o co w
    tym wszystkim biega.Może mnie ktoś oświecić?Nie chciałbym się nagle spotkać
    z jakimś pisemkiem z US że nie płacę podatków.Aha pytanie drugie- czy moge
    sobie odliczyć od podatku pieniążki które wydaję na szkołe?czesne,
    ksiązki...Słyszałem ze ma to się zmienić ale czy się zmieniło?
    Z góry dziekuję za cierpliwość i odpowiedzi