  • 1. Data: 2004-01-14 16:05:57
    Temat: Gdzie nowa ustawa VAT?
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    Witam,

    Proszę pilnie o link do ujednoliconego tekstu aktualnej
    (ze zmanami od 2004 r.). ustawy VAT - ze szczegolnym
    uwzglednieniem załącznikow (tabelek, w ktorych jest wyszczegolnione
    jakie stawki VAT na co). Na www.vat.pl jest wersja stara :-(

    Wielkie dzieki,

    latet

  • 2. Data: 2004-01-14 16:18:00
    Temat: Re: Gdzie nowa ustawa VAT?
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >(ze zmanami od 2004 r.). ustawy VAT - ze szczegolnym
    >uwzglednieniem załącznikow (tabelek, w ktorych jest wyszczegolnione

    A czy ta na isip.sejm.gov.pl nie jest aktualna?

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/
    4326b1a242fc14fd412563d20069fee3/
    a7b690a9d74a2b28c1256657004c6343/
    $FILE/D19930050Lj.pdf

    Pozdrawiam
    Marta
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2004-01-14 16:25:12
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > A czy ta na isip.sejm.gov.pl nie jest aktualna?
    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/

    Tam jest problem....
    Jak wpisuję słowa kluczowe:
    ustawa towarów usług
    to nie znajduje nic z 2003 r, tylko starocie -1989-2002.
    Poza tym tam chyba nie ma tekstów jednolitych, a tylko
    ustawy o zmianie ustawy...... mam racje?

    Moze gdzies indziej jest aktualnie obowiązująca, tekst jednolity?

    Dzieki,

    latet

  • 4. Data: 2004-01-14 16:56:42
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    >Tam jest problem....
    >Jak wpisuję słowa kluczowe:
    >ustawa towarów usług

    Daj sobie spokój ze słowami kluczowymi.

    >to nie znajduje nic z 2003 r, tylko starocie -1989-2002.
    >Poza tym tam chyba nie ma tekstów jednolitych, a tylko
    >ustawy o zmianie ustawy...... mam racje?

    Własnie że są jednolite.

    >Moze gdzies indziej jest aktualnie obowiązująca, tekst jednolity?

    Ten link, który Ci podesłałam (zlep linijki od http: do .pdf)

    A poza tym to na ISIPie szuka się po numerze.
    Może byc stary, od niego łatwo się dochodzi do najnowszego.

    Wpisz w adres publikacyjny odpowiednio:
    Dziennik Ustaw 1993 11 50
    i naciśnij [szukaj]. Na ekranie pojawi się PDF-owa
    ikona ujednoliconego tekstu. Plik nazywa się 19930050Lj.pdf
    Zdaje się, że te literki Lj oznaczają wersję ujednoliconą.
    Ściągnij i obejrzyj.

    Powodzenia

  • 5. Data: 2004-01-14 17:13:01
    Od: "latet" <n...@n...pl>