  • Data: 2004-08-31 06:38:59
    Temat: pełnomocnictwo
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam takie pytanko dotyczące pełnomocnictwa:

    ktoś upoważnia mnie do reprezentowania go przed organami administracji
    publicznej:
    Na pełnomocnictwie naklejam znaczki skarbowe za 15 zł, dający pełnomocnictwo
    'kasuje je' (przekreśla, wpisuje na nich datę i się podpisuje).

    I wszystko?
    Czy takie pełnomocnictwo powinno być gdzieś złożone, np. w urzędzie
    skarbowym przed kontrolą skarbową, czy zawsze mam ze sobą oryginał z
    naklejonymi znaczkami skarbowymi i w razie potrzeby okazuję?

    Dodatkowo wiem, że z tego typu pełnomocnictw są 2:
    - wąskie - opłata 15 zł
    - szerokie - opłata 100 zł.
    ?
    czy ktoś może mi ten temat naświetlić??