  • Data: 2002-10-29 12:59:15
    Temat: pani powiedziala ze sie pomylilem w PIT-5 hmm..
    Od: "Lukaso" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Od wrzesnia rozpoczalem dzialalnosc gosp. Ponadto jestem normalnie
    zatrudniony na etacie w innej firmie. Przyszlo do mnie pismo z US z
    wiadomoscia ze zle wypelnilem PIT5, zadzwonilem do babki a ona na to ze do 2
    tys z groszami to nie musze zaliczek dochodowego placic. OK tylko ze chyba
    nie w przypadku gdy zaliczki na podatek odprowadza sie w wyniku stosunku o
    prace? Bo wtedy ta kwote wolna od podatku chyba tam sie uwzglednia..?
    Z gory dzieki za ewentualna pomoc
    Lukasz Szalkowski