  • Data: 2010-12-28 06:08:51
    Temat: osoba fizyczna i działalność gospodarcza
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą mogę jednocześnie
    świadczyć usługi jako osoba fizyczna? Chodzi mi o sytuację związaną z już
    wcześniej zawartymi umowami. Mam w sieci kilka blogów tematycznych, na
    których włączone są usługi Google Adsense, a także PP ksiegarni
    internetowej. Umowy podpisywałam jako osoba fizyczna, oczywiście uwzględniam
    je w podatkach. Od stycznia chcę założyć własną DG, również w dużej mierze
    opartą o internet. Blogi będę nadal prowadzić, więc jakieś dochody z tytulu
    tych reklam będą mi się zbierać. Czy muszę je "przepisać" na firmę i
    wykazywać jako dochody DG, czy mogą pozostać tak jak są?

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl