  • Data: 2003-01-08 10:03:31
    Temat: organizowanie ferii- co trzeba spełnia
    Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mój znajomy chce zająć się organizacją ferii zimowych i kolonii.
    Prosił mnie , abym was grupowicze spytała,
    - czy jest to tego potrzebna jakaś koncesja?
    - jakie warunki trzeba spełniać aby zorganizować kolonie , ferie?
    - jakie trzeba mieć zabezpieczenia jako organizator - np. jakies
    pieniądze na koncie, czy tylko ubezpieczenie czestników?
    Jak to wszystko wygląda od strony prawnej?

    Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc
    Kasia