  • Data: 2007-11-14 15:23:44
    Temat: oprogramowanie i wnip
    Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    w maju zakupiłam oprogramowanie do firmy... pakiet graficzny wart ok
    4000 zł i system operacyjny ok 600 zł, czy powinnam zalozyc jakas
    ksiazke wart niematerialnych i prawnych i tam to umiesci? czy wystarczy
    uwzglednienie tego w kpir?

    i przy okazji ksiazek, czy zakup drukarki lub regalu, szuflad musze
    gdzies spisywac w jakiejs ksiazce wyposazenia?

    juz ostatnio gubie sie w tym wszystkim, a nie chcialabym za mocno
    namieszac (co jeszcze mi sie zdarza ;))

    Pzdr, AN