    From: Abdenago <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: oprogramowanie GPL a ryczałt i kasa fiskalna
    Date: Tue, 21 Nov 2006 20:07:18 +0100

    Witam
    Zamierzam poszerzyć swoja działalność o sprzedaż oprogramowania na
    licencji GPL(linux), czynności które będe wykonywał polegają na ty iż
    kupię czyste płyty cd, nagram na nie sciągnięte z internetu
    oprogramowanie, i sprzedam

    moje pytanie jaką stawkę ryczałty tu zastosować
    -5,5% produkcja
    -17% reprodukcja komputerowych nosników informacji
    -czy może 3% na sprzedaż płytki cd i 17% na reprodukcje (np w cenie ujał
    bym dwie pozycje na rachunku nośnik+reprodukcja)

    dodam iż licencja GPL mówi
    "Możesz pobierać opłatę za fizyczną czynność przekazania kopii i według
    własnej decyzji możesz za opłatą proponować ochronę gwarancyjną."

    Oczywiście chodzi mi o takie rozwiązanie które pozwoli mi płacić
    możliwie mały podatek, np czy moge dać to jako usługa dostarczenia
    nosnika do kupującego a sam nośnik dać gratis, co na to US, szukałem po
    internecie od rana ale tak naprawde konkretnej informacji nie znalazłem

    drugie pytanie jak zaklasyfikowac to na kasie fiskalnej (nie jestem na
    vacie ale mam kase)

    Pozdrawiam
    Piotr