  • Data: 2009-03-16 13:27:16
    Temat: opoznienie w oplatach zus
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Termin 10 marca.
    Jutro robie przelew.
    215,35 - ub zdrowotne
    113,96 - pozostale ub.
    czyli razem 329,31

    Jestem dobrowolnie ub. jezeli chodzi o chorobowe

    Pytania takie
    1.Ile mam doliczyc (czy osobny przelew?) odsetek
    2.rozumiem ze chorobowe po szlo sie .. i teraz mam sie ponownie
    rejestrowac, zostalem automatycznie wyrejestrowany czy jak to wyglada?
    Przywrocenia terminu nie chce bo nie wydaje mi sie bym korzystal z tego
    ub. w przyszlosci.
    3. Drugi raz skladalem zus dra (pierwszy miesiac mialem niepelny), czy juz
    ni emusze skladac trzeci i kolejny raz? (biorac pod uwage powyzsze)

    pozdrawiam