  • Data: 2006-06-09 09:08:57
    Temat: opodatkowanie umorzenia kredytu technologicznego BGK
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Wczoraj byłam na konferencji dot. kredytu technologicznego z BGK. Była tam
    m.in. reprezentantka tego banku jednakże nie potrafiła odpowiedzieć na
    pytanie o kwestię opodatkowania umorzenia kredytu technologicznego. Czy ktoś
    z Was orientuje się, czy umorzenie takiego kredytu jest opodatkowane i jeśli
    tak - w jaki sposób? Umorzenie kredytu technologicznego jest pomocą
    publiczną (Fundusz Kredytu Technologicznego zasilany jest z budżetu
    państwa). To wiem na pewno, ale kwestie opodatkowania takiego przychodu dla
    przedsiębiorstwa są mi obce. Proszę o pomoc.

    Dzięki z góry:-)

    K.