  • 1. Data: 2008-07-03 06:05:39
    Temat: oplata skarbowa za auto
    Od: "as" <a...@a...as>

    Witam

    Jak nie dokonało sie oplaty skarbowej za zakup auta osobowego, a minal juz
    termin
    platnosci, ktory obowiazuje do 2 tyg. od daty na umowie, to ile trzeba
    zaplacic?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-07-03 07:29:55
    Temat: Re: oplata skarbowa za auto
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Jul 2008, as wrote:

> [...]
    > termin
    > platnosci, ktory obowiazuje do 2 tyg. od daty na umowie, to ile trzeba

    Mało wyraźnie piszesz.
    Ścisła odpowiedź IMO powinna brzmieć: "podatek wykazany na terminowo
    złożonej deklaracji plus odsetki znalezione googlem gdziekolwiek pod
    hasłem 'kalkulator odsetkowy'".
    Niezapłacenie własnego podatku to nie przestępstwo :P (dopiero
    uporczywość i niewpłacanie na wezwanie powoduje karę).

    Obawiam się jednak, że masz na myśli co innego :O

    Trzeba przeczytać archiwum:
    http://groups.google.pl/groups?as_q=&num=100&as_ugro
    up=*.podatki
    ...klikając "zaawansowane przeszukiwanie" i nakarmić googla hasłem
    "czynny żal".
    Należy rownież tam sprawdzić, że ew. kara (mandat) "przysługuje"
    wcale nie za opóźnienie płatności, lecz za *niezłożenie deklaracji*!
    Nie zawadzi również w tymże archiwum sprawdzić, że przy zakupie
    nie płaci się opłaty skarbowej lecz podatek od czynności cywilnoprawnych,
    to INNY podatek i dotyczą go inne przepisy!

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-07-03 11:00:35
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > Obawiam się jednak, że masz na myśli co innego :O

    Jak czytam twoje odpowiedzi to zastanawiam sie czy nie masz za mało
    pracy :)

    Ja bym mu w dwóch zdaniach odpisał :P

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 4. Data: 2008-07-03 11:35:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    KsZZysiek pisze:

    > Jak czytam twoje odpowiedzi to zastanawiam sie czy nie masz za mało
    > pracy :)
    >
    > Ja bym mu w dwóch zdaniach odpisał :P

    Ale to jest grupa dyskusyjna.
    Ludzie to lubią sobie podyskutować.
    Jak ktoś nie lubi dyskutować albo nie ma na to czasu to chyba źle trafił.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2008-07-03 20:29:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Jul 2008, KsZZysiek wrote:

    > Ja bym mu w dwóch zdaniach odpisał :P

    Trzeba było wcześniej odpowiedzieć!
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2008-07-03 23:01:05
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > Trzeba było wcześniej odpowiedzieć!
    > ;)

    Trzeba zapłacić 2% od wartości umowy + odsetki :)

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 7. Data: 2008-07-04 07:25:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Jul 2008, KsZZysiek wrote:

    > Trzeba zapłacić 2% od wartości umowy + odsetki :)

    Jak zastosuje się do takiego wniosku, to pominąłeś mandat!
    No chyba że się okaże, że NAPRAWDĘ ma na myśli TYLKO spóźnioną
    wpłatę (albo wtopi w myśl zasady "grupowicz dostaje odpowiedź
    na to o co pytał, nie na to o czym myślał).

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2008-07-04 07:43:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > wpłatę (albo wtopi w myśl zasady "grupowicz dostaje odpowiedź
    > na to o co pytał, nie na to o czym myślał).

    Ale jest wysoce nieprawdopodobne, że złożył deklarację a nie zapłacił i
    US nie wszedł mu jeszcze na konto albo do jego drzwi nie zapukał
    egzekutor skarbowy.
    Mój US reaguje na niewpłacenie podatku 7-10 dni po złożeniu deklaracji.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2008-07-04 10:51:52
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > Jak zastosuje się do takiego wniosku, to pominąłeś mandat!

    Mandat przyjdzie potem :) ... albo i nie przyjdzie.

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 10. Data: 2008-07-05 12:19:17
    Od: grzess <k...@w...pl>

    > Mandat przyjdzie potem :) ... albo i nie przyjdzie.

    Po mandat to trzeba sie samemu udac i nalezy jeszcze wyrac zgode na jego
    przyjecie.
    Inaczej nici z mandatu :-)

    Pozdrawiam
    grzess