  • 1. Data: 2002-09-11 12:22:29
    Temat: opieszałość Urzędu
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witam !

    mam problem. Urząd Celny nie chce mi zwrócić cła.
    Cło było nadpłacone, zwrot się należy, ale przez opieszałość UC
    minął termin w którym mogli wydać decyzję o zwrocie (w kodeksie
    celnym jest termin 3 lata na wydanie decyzji, a nie na złożenie
    wniosku).

    Moja prośba jest następująca:
    chciałbym im "przywalić" za tą opieszałość i jeśłi ktoś może coś
    takiego robił, to prosiłbym o podanie przepisów do tego niezbędnych.
    Były takie o tym, że jeśli szybki termin załatwienia sprawy leży w
    interesie podatnika, to urząd powinien się przychylić do tego, czy
    coś podobnego. Prosze o pomoc. Nie daruje łobuzom.

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl