  • 1. Data: 2002-09-11 13:27:10
    Temat: DG w domu
    Od: "Pawel" <p...@e...com.pl>

    Jak księgować koszty (czynsz, telefon i inne) prowadząc działalność
    gospodarczą w miejscu zameldowania ?

  • 2. Data: 2002-09-11 20:26:52
    Temat: Re: DG w domu
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    > Jak księgować koszty (czynsz, telefon i inne) prowadząc działalność
    > gospodarczą w miejscu zameldowania ?

    ---------
    musiz zgłościć w Spółdzielni mieszkaniowej i oni bede co miesiac wystawic
    fakture (za kilka mertrow ) pod działalność , a telefon jesli jest "firmowy"
    to ok jesli był to twój prywatny to nie możesz umieścić go w kosztach chyba
    że go przepiszesz w tp sa

    rafal

  • 3. Data: 2002-09-11 21:57:30
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 11 Sep 2002 22:26:52 +0200), "rafal"
    <g...@o...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >fakture (za kilka mertrow ) pod działalność , a telefon jesli jest "firmowy"

    Bzzz... Wrong... Jeśli to jedyna linia, US nie uwierzy, że to telefon
    firmowy, skoro jest w mieszkaniu i zarząda rozliczania wg billingu!

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2002-09-11 22:55:30
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Sep 2002, Pawel wrote:

    >+ Jak księgować koszty (czynsz, telefon i inne) prowadząc działalność
    >+ gospodarczą w miejscu zameldowania ?

    Hm... FAQ, co tłumaczy lenistwo przez odesłanie ;) jak
    niżej:
    http://groups.google.com/groups?as_oq=telefon%20czyn
    sz&ie=ISO-8859-2&as_ugroup=*.podatki&lr=&as_drrb=b&a
    s_mind=12&as_minm=5&as_miny=2001&as_maxd=11&as_maxm=
    9&as_maxy=2002&num=100&hl=pl
    Zwróć uwagę że ww. powstało z:
    http://groups.google.com/advanced_group_search?q=+te
    lefon+OR+czynsz+group:*.podatki&num=100&hl=pl&lr=&ie
    =UTF-8&inlang=pl&safe=off&as_drrb=b&as_mind=12&as_mi
    nm=5&as_miny=2001&as_maxd=11&as_maxm=9&as_maxy=2002
    -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (nie kombinujący z czynszem, za to mający osobne telefony)