  • Data: 2007-06-25 20:57:53
    Temat: odsiecz - faktury emailem jeszcze raz
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Spieramy się na p.s.prawo ( http://tiny.pl/f4hd ) na temat słynnego już
    drukowania faktur z emaili, a konkretnie przypadku kiedy osbiorca sobie
    nie wydrukuje takiej faktury, i doszedłem do wniosku że zaczyna mi
    brakować fachowej wiedzy, wobec czego przychodzę po odsiecz. :). Odsiecz
    może być w formie wypowiedzi w podlinkowanym wątku lub wyjaśnieniu mi
    pewnych kwestii tutaj :).

    Dotąd na p.s.p.podatki była głównie dyskutowana kwestia czy łamie się w
    takiej sytuacji przepis czy nie. A jakoś nie było nic na temat "co za to
    grozi?".

    Czyli, mimo że było wałkowane to już tysiąc razy ... to jeszcze raz, tym
    razem z innego punktu widzenia: co mi US może zrobić jeżeli wykryje że
    komuś wysłałem fakturę w mailu, zaś ten ktoś maila nie wydrukował (i
    szczerze przyznał się do tego kontrolerom).

    I podpytanie: czy mam rację, że faktura której kopię wydrukowałem sobie,
    zaś oryginał nie został nigdy wydrukowany, jest tylko kartką papieru ,
    jako że nie spełnia wymagań par21 rozporządzenia MF "w sprawie (...)
    wystawiania faktur,sposobu ich przechowywania(...)" ?

    p. m.