  • Data: 2007-06-20 06:06:48
    Temat: odliczenie składek ZUS
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    założyłem DG 13 maja tego roku, czy przysługuje mi możliwość
    odliczenia składek ZUS od dochodu i NFZ od podatku za miesiąc maj?
    Doszły mnie słuchy, że podobno nie można odliczyć tych składek za
    pierwszy "niepełny" miesiąc, czy to prawda czy bzdura? Nigdzie nie
    mogę znaleźć informacji na ten temat.
    I drugie pytanie: czy składkę za maj (za którą zapłaciłem w czerwcu)
    odliczam teraz, czy dopiero w lipcu?

    pozdrawiam,
    Kuba