  • Data: 2003-02-28 20:58:10
    Temat: odliczenie-czesci komputerowe?
    Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    drodzy grupowcze rozliczenia roczne w trakcie lub za nami, mnie jednak
    nurtuje taka sprawa: maz jest redaktorem jednego z czasopism komputerowych
    (pisze teksty, testuje sprzet). W zwiazku z praca czesto zmienia swoj domowy
    komputer (lub jego podzespoly). Moje pytanko jest takie: czy w ustawie odn.
    odliczen jest jakis zapis odnosnie czasu (co jaki czas mozna odliczyc sobie
    komputer lub czesci) ?
    Pozdrawiam i zycze duzego zwrotu podatku:)
    Magda