  • Data: 2004-01-06 18:21:06
    Temat: obnizone skladki zdrowotne a ich przekazywanie do nfzu
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Wlasnie zaistniala taka sytuacja, ze bedziemy tu musieli obnizyc skladke
    zdrowotna jednego z pracownikow do takiej wysokosci aby zaliczka na pdf
    wyrownac na zero a nie trzymac tego minusa. tak czy owak na stronie NFZu
    czytam, ze istnieje : Aplikacja służąca do elektronicznego przekazywania
    zestawień składek na ubezpieczenie zdrowotne, o którym mowa w art. 25 ust.
    3 -5 ustawy z dnia 23 stycznia 2003 r. o powszechnym ubezpieczeniu w
    Narodowym Funduszu Zdrowia. I stad pytanie, czy nie mozna inaczej
    przekazywac tych danych, w formie papierowej na przyklad, tylko koniecznie
    na nosnikach informatycznych ? No ja rozumiem, ze to ma sens w zakladzie,
    ktory moze stosuje obnizenie skladki do xxx pracownikow, ale czy w malym
    NZOZie, gdzie mamy 1 (slownie : jedna) pracownice, ktorej trzeba to zrobic
    (jakkolwiek by to zabrzmialo ;) ) - nie wiem. Jakikolwiek jednak sens by
    byl, to pytanie j.w.; czy moze na jakichs formularzach to
    zrobic/drukach/itd. ?
    poizdraiwma
    ArS