  • Data: 2011-04-07 13:22:44
    Temat: nowe rozliczenia vatu unijnego?
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otrzymałem informację od firmy z Uk (astra zeneca), że od 1 kwietnia
    weszły zmiany. Oni do tej pory wystawiali normalne faktury vat, towar
    przychodził z magazynu w polsce a siedziba firmy to UK. Teraz będą
    przysyłać z vatem 0 jak dla dostaw unijnych, towar dalej będzie
    pochodził z magazynów w polsce.

    Czy to prawda że takie zmiany weszły w życie i sam mam sobie naliczać
    vat od dostaw, oraz że nie muszę składać vat-ue bo to jest transakcja
    krajowa?