    From: "XYZ" <x...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: nowe auto za 60 000 zl
    Date: Mon, 15 Jul 2002 15:08:20 +0200

    Cześć
    Chcę kupić na SC osobowy samochód za 60 000. Czy mam jakiś limit odliczeń?
    Wydaje mi się, że 20 000 euro? Prawda li to? Jestem na KPiR.
    Do tego amortyzacja 20%, czyli 5 lat po 1/5 samochodu rocznie czyli do
    odpisów 1000 zł miesięcznie.
    Ubezpieczenie AC, OC, NW mogę wpisać jako koszt jednorazowo czy rozliczać po
    1/12 każdego miesiąca?
    Przy ewentualnej sprzedaży - po conajmniej 6-miesiecznym okresie
    użytkowania - samochów możemy sprzedać go przy stawce "zw." czy też "nie
    podlega" VAT.

    Czy mógłby mi to ktoś z Was potwierdzić lub sprostować?
    Kuba