  • Data: 2005-03-13 10:47:43
    Temat: nowa DG z VAT
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam kilka pytań związanych z nowo otwartą działalnością.

    Ok. 5 miesięcy temu kupiłem laptopa prywatnie za 3500 brutto.

    Od 1 Marca 2005 założyłem działalność gospodarczą KPiR + VAT.

    W związku z tym, czy mogę jakość koszty laptopa powiązać kosztami firmy ?

    Posiadam prywatny samochód, korzystam z niego na potrzeby firmy, dojazdy
    zakupy itp.

    Czy mogę z tego powodu wpisać w koszty paliwo, naprawy auta, itp.

    Jako siedziba firmy jest moje mieszkanie, taki mały pokoik ok. 16m2 w
    mieszkaniu 64m2.

    Wiadomo płace za ogrzewanie prąd itp.

    Czy to również w jakiś sposób mogę odliczać ?

    Michał