  • 11. Data: 2003-03-06 22:18:04
    Temat: Re: nota korygująca ?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 04 Mar 2003 11:55:40 +0100), Maddy
    <m...@e...com.pl> był(a) napisał(a):

    >Poza tym ustawodawca uzywa liczby pojedynczej - cały czas jest to jedna
    >"faktura" a nie "faktury".

    To mnie zmartwiłaś. Właśnie ostatnio wykryłem, że mam od roku złe
    faktury z hurtowni (dawali zły adres). Jest ich około 20... Będę
    trzaskał 20 not :-(

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 12. Data: 2003-03-07 08:36:53
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > To mnie zmartwiłaś. Właśnie ostatnio wykryłem, że mam od roku złe
    > faktury z hurtowni (dawali zły adres). Jest ich około 20... Będę
    > trzaskał 20 not :-(

    Ksero Twoim przyjacielem ;-)

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 13. Data: 2003-03-07 23:51:08
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 7 Mar 2003 09:36:53 +0100), "BaLab"
    <b...@p...com> był(a) napisał(a):

    >Ksero Twoim przyjacielem ;-)

    przecież są inne dane (numer noty i numer/data faktury, której
    dotyczy)

  • 14. Data: 2003-03-08 00:53:21
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > przecież są inne dane (numer noty i numer/data faktury, której
    > dotyczy)

    No to to trzeba dopisać ręcznie. Gdybyś robił jedną zbiorczą to i tak 20 dat
    trzebaby wymienić. Na pewno sobie poradzisz :-).

    Pozdrawiam,
    BaLab