  • 1. Data: 2003-03-04 09:43:55
    Temat: Re: nota korygująca ?
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > jak to skorygować: do każdej faktury nota korugująca ? czy jest inny
    sposób

    w praktyce wystepuja noty korygujace do wielu faktur
    Ty masz w miare prosta sytuacje, wszedzie ten sam blad

    w tresci noty wpisz jakich faktur to dotyczy i wystaw tylko jedna note

    pozdr
    bubbaaa

  • 2. Data: 2003-03-04 10:48:38
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM> napisał w wiadomości news:b41so3

    > sposób
    >
    > w praktyce wystepuja noty korygujace do wielu faktur
    > Ty masz w miare prosta sytuacje, wszedzie ten sam blad
    >
    > w tresci noty wpisz jakich faktur to dotyczy i wystaw tylko jedna note

    Nie zgadzam się z 2 powodów:

    a) notę korygującą wystawia wyłącznie NABYWCA
    b) nota powinna być sporządzona do każdej faktury oddzielnie

    Sprzedawca powinien wystawić fakturę korygującą, ale również do każdej
    błędnej faktury źródłowej oddzielnie.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-03-04 10:55:40
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 04-03-2003 11:48, Użytkownik BaLab napisał:

    > a) notę korygującą wystawia wyłącznie NABYWCA
    > b) nota powinna być sporządzona do każdej faktury oddzielnie
    >
    > Sprzedawca powinien wystawić fakturę korygującą, ale również do każdej
    > błędnej faktury źródłowej oddzielnie.

    Tez stoje na tym stanowisku. Wprawdzie przepisy nie zabraniają
    wystawiania noty przez sprzedawcę ani wystawiania jednej noty do wielu
    faktur, ale tutaj nie ma mowy o tym że "co nie zabronione jest
    dozwolone" bo rozporzadzenie sciśle określa kto MOŻE wystawić notę co
    znaczy że nikt inny poza wymienionym nie może.
    Poza tym ustawodawca uzywa liczby pojedynczej - cały czas jest to jedna
    "faktura" a nie "faktury".

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-03-04 12:46:11
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    bo rozporzadzenie sciśle określa kto MOŻE wystawić notę co
    > znaczy że nikt inny poza wymienionym nie może.

    tak to fakt, omsknelo sie moje uwadze..
    jednak jak napisalem, spotkalem sie z sytuacjami ze zostaly wystawione noty
    dotyczace wielu faktur i US tego nie zakwestionowal w czasie kontoli.

    A tak BTW to PLONK za date

    bubbaaa

  • 5. Data: 2003-03-04 13:38:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 04-03-2003 13:46, Użytkownik buba napisał:

    > A tak BTW to PLONK za date

    A co ty chcesz od mojej daty??

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-03-04 13:50:11
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > A co ty chcesz od mojej daty??

    lo jezu, sorry do nie do Ciebie a Rafula

    bubbaa

  • 7. Data: 2003-03-04 13:50:34
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    no..PLONK za date

  • 8. Data: 2003-03-04 13:58:31
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 04-03-2003 14:50, Użytkownik buba napisał:

    > lo jezu, sorry do nie do Ciebie a Rafula

    Bubba, ty idź się wyśpij, co? ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2003-03-04 14:42:33
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > Bubba, ty idź się wyśpij, co? ;-)

    o niczym bardziej w tej chwili nie marze ;-((

    b.

  • 10. Data: 2003-03-05 08:41:10
    Temat: nota korygująca ?
    Od: "Raful" <o...@w...onet.pl>

    dzień dobry
    proszę o informacje jak rozwiązać n/w sprawę

    przez 10 miesięcy wystawiałem błednie fakturę co miesiąc za usługi (błąd w
    nazwie usługi - jest sprzątanie terenów wewnętrznych, winno być
    zewnętrznych)
    jak to skorygować: do każdej faktury nota korugująca ? czy jest inny sposób
    ? (wymiana faktur nie wchodzi w grę)

    bardzo dziękuję z informację