    From: "Alivio" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: "niższy" ZUS oraz samochód ojca
    Date: Thu, 29 Aug 2002 01:33:20 +0200

    Witam wszystkich !

    Temat "niższego" ZUSu był ostatnio poruszany i w związku z tym (oraz tym że
    raczej biegły w te klocki nie jestem) proszę powiedzieć czy dobrze
    zrozumiałem :

    mam działalność gdosp. (ryczałt i VAT), która jest zawieszona od ok. 2
    miesięcy (chcę odwiesić za 3 tygodnie), jeśli moja znajoma zatrudni mnie w
    swojej firmie (KPIR i VAT) z wynagrodzeniem min. 760 brutto to czy będę w
    stanie przed odwieszeniem pozmieniać wszystkie formalności w ZUSie aby
    płacić tylko ubezp. zdrowotne ?

    Chciałbym też po odwieszeniu używać samochodu ojca (stary i osobowy) do
    prowadzenia działalności. Czy będę mógł odliczać VAT od wszystkich wydatków
    (naprawy, parking) z wyjątkiem paliwa ? Rozumiem że muszę spisać z ojcem
    umowę o bezpłatne użyczenie czy coś takiego ?

    Darek