  • Data: 2006-12-05 15:35:16
    Temat: nip-3 i daty zameldowania/zamieszkania
    Od: "m.r." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    bylem dzis skladac nip-3, wszystko pieknie szlo ale kobieta w okienku
    chciala zebym jej wpisal date zameldowanie oraz date zamieszkania (dwa
    rozne adresy w moim przypadku), no i troche mnie to zaskoczylo, ja
    mowie ze nie pamietam bo bylo to wieki temu i po co to wlasciwie jest?
    ona na to nic nie odpowiedziala i zapytala sie czy moze wpisac w takim
    razie date dzisiejsza, ja jej na to ze skoro tak uwaza to prosze
    wpisac, zastanawiam sie czy tak to zostac? po co komu te daty sa w US?
    czy nie groza mi za to jakies konsekwencje? kobita nie byla zbyt
    kumata, nie mowiac o tym ze chyba sie gdzies spieszyla bo zla byla
    okrutnie

    pozdrawiam,
    m.r.