  • Data: 2006-12-05 22:09:10
    Temat: Re: nip-3 i daty zameldowania/zamieszkania
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "m.r." <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1165349884.129284.192640@l12g2000cwl.googlegrou
    ps.com...
    > Masz obowiązek zawiadomic US o zmianie miejsca stałego zameldowania w
    > terminie do 30 dni. Tak samo w przypadku zmiany numeru dowodu osobistego.
    > Przyjrzyj sie temu NIP3 ... zobaczysz co tam wchodzi w zakres.

    ale ja nie zmieniam miejsca zameldowania, od razu wypisalem do druku
    moje miejsce zameldowanie obecne oraz miejsce zamieszkania obecne,
    pytam sie tylko o te daty "data zameldowania" (pole 39) i "data
    zamieszkania" (pole 26) do czego one US sa potrzebne? i po co? baba z
    okienka tam wpisala dzisiejsza date, bo nie znam rzeczywistej, czy tak
    moze byc?

    po nic im. Po prostu mają w danych bo ktos im kazał i już.
    Ewentualną datę zamieszkania mogą używać, żeby wiedzieć od kiedy podlegasz
    pod obecny US.