  • Data: 2006-09-14 15:09:35
    Temat: nieodebrane wynagrodzenie
    Od: "M. \"SeP\"" <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    w firmie X pracowałem "aż" dwa dni na podstawie umowy zlecenia.
    W drugim dniu podsunięto mi umowę do podpisania, na początku upierałem się
    ,że chcę przeczytać, ale w końcu podpisałem.
    Nie otrzymałem własnego egzemplarza (podpatrzyłem, że inni otrzywali ją przy
    odbiorze kaski).
    Z tego co się dowiedziałem od kolegów(bo w tej firmie o niczym nie
    informują!) wypłaty otrzymuje się 10 za poprzedni miesiąc.
    Do tej pory nie raczyłem wpaść do tej "firmy"
    i odebrać wynagrodzenia.
    Chciałbym to olać (bo to grosze),ale w kodeksie pracy jest napisane, że nie
    można zrzec się wynagrodzenia, a ponadto i tak będę musiał się z tego
    rozliczyć
    W związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy grożą mi jakieś konsekwencje w
    przypadku nieodebrania pieniędzy