  • Data: 2005-11-16 01:49:50
    Temat: najem lokalu -> podróż służbowa
    Od: "Greg" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (DG, VAT, PKPiR)

    Sytuacja wygląda następująco:
    Prowadzę działalność w mieście X, ale odbywam regularne podróże służbowe do
    miasta Y (2-3 razy w miesiącu po 2 doby za każdym razem).
    W mieście Y wynajmuję mieszkanie. Czy płacony czynsz mogę w całości zaliczyć
    do KUP?
    Jeśli tak, to:
    - czy robię to jednorazowo, czy też powinienem tek koszt jakoś podzielić i
    przyporządkować do rozliczeń podróży służbowych?
    - jeśli płatnośc za czynsz następuje co 3 miesiące z dołu (czerwiec,
    wrzesień, grudzień), to czy mogę zaliczać do KUP taki "potrójny" czynsz raz
    na 3 miesiące (w czerwcu, wrześniu i grudniu) czy też muszę go rozliczać na
    poszczególne miesiące, tak by co miesiąc naliczać koszt czynszu? Dodam że
    umowa określa czynsz miesięczny, tylko płatności dokonywane są co 3
    miesiące.

    Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.