  • Data: 2005-07-04 07:54:33
    Temat: mieszkanie, podatek od nieruchmosci
    Od: newman <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com> szukaj wiadomości tego autora

    witam!

    ok. miesiaca temu kupilem mieszkanie z rynku wtornego. przy podpisywaniu
    aktu notarialnego zaplacilem podatek 2% od czynnosci cywilno-prawnych
    (placilem to u notariusza). jestem osoba fizyczna, posiadam
    spol-wlasnosciowe prawo do lokalu i bede skladal wniosek o KW. Moje
    pytanie: jak to jest z podatkiem od nieruchmosci, kiedy go place, jaka
    kwota, gdzie???

    Marcin