    From: "lukes" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: liniowy 19 % i problem
    Date: Fri, 3 Nov 2006 15:02:13 +0100

    Na poczatku roku przejalem firme od mojego ojaca, wczesniej
    bylem u niego tez zatrudniony. Otworzylem swoja firme i przejalem dzialanosc
    gospodarcza ojca.
    Jako forme opodatkownia wybralem podatek liniowy ( 19% ).

    Wiadomo ze,
    ...jesli wykonamy w ramach DG na rzecz byłego lub aktualnego pracodawcy
    czynności wchodzące wcześniej w zakres umowy o pracę tracimy prawo do
    podatku liniowego.

    Oczywiscie nie wspolpracuje z ojcem jako firma i nie wspolpracowalem, ale
    przypmnial mi sie
    jeden maly watek. Jak ojceic konczyl swoja firme a ja zaczynalem to sprzedal
    mojej firmie windowsa xp.
    Czy ta sprzedaz moze byc zaliczona jako dzialalnosc na rzecz bylego
    pracodawcy ???