  • Data: 2010-08-13 17:51:10
    Temat: limit 60% vat przy leasingu auta - pytanie
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy przejmując leasing, także mam prawo do odliczenia 60% vatu w cenie
    samochodu ?

    - jeśli tak, to czy naruszyłbym przepisy podatkowe, leasingując auto bez
    kratki (wpłata wstępna to prawie 6 tys vat) w spółce z o.o. w której
    jestem jedynym udziałowcem, a następnie przejąłbym leasing jako osoba
    fizyczna (dg) i ponownie korzystał z odliczeń vat w ratach leasingowych
    do pułapu 6 tys vat ?