  • Data: 2010-08-19 22:38:28
    Temat: Re: limit 60% vat przy leasingu auta - pytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Aug 2010, news wrote:

    > I jak w końcu jest ?

    Ja nie wiem :)

    > Czy w takim razie gdziekolwiek w przepisach stoi obowiązek przekazania
    > informacji o wykorzystanym limicie, w przypadku przekazania umowy leasingu ?

    W przepisach również nie "stoi" jak ma być zorganizowana np. płatność
    za usługę czy przekazanie informacji o ubezpieczeniu OC samochodu
    (w szczególności o tym, czy było tylko jedno :P - przypadek z "wtopionym"
    przez sprzedającego podwójnym OC kiedyś był na .prawo).
    Jeśli przepis reguluje uprawnienie lub zobowiązanie, a nie
    reguluje formy, to formę strona "mająca interes" sama musi ustalić.
    Domniemywanie że stan jest "jakiś" robi się na własne ryzyko.

    O ile *być może* z czegoś da się wywieść prawo do "wielokrotnego
    limitu" (mi tak nie wychodzi na pierwszy rzut oka, ale jak piszę
    - nie wiem), to nie z tego, że nie ma przepisu regulującego jak
    przekazać tę informację między podatnikami!

    pzdr, Gotfryd