  • Data: 2004-02-18 06:47:14
    Temat: likwidacja firmy
    Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Zwracam si z uprzejmym pytaniem o pomoc w wyjasnieniu moijego jak dla
    mnie skommplikowanego problemiku.
    Prowadze dziallnosc gospodarcza od listopada 2002. Powodem prowadzenia
    tej firmy jest ciezka sytuacja na rynku, dg daje mi mozliwosc pracy. W
    tym momencie dogadalem sie ze swoim jakby pracodawca ze zatrudni mnie na
    umowe o prace. i tu mam pytanie zwiazne z likwidacja firmy;Kupilem
    troche rzeczy przez ten czas m.in aparat fotograficzny, obiektyw,
    monitor, komputer. I wlasnie mam problem czy moge zlikwidowac firme
    jesli komp sie amortyzuje? Slyszalem, ze placi sie podatek tylko od
    wyposazenia ale nie chce mi sie wierzyc ze nasze Pa~stwo takie dobre?:)
    Czy ktos moglby mi wyjasnic ta kwestie.
    Dziekuje
    Tomek