  • Data: 2003-12-10 21:57:56
    Temat: likwidacja Kratki
    Od: "Macio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    O Kratkach bylo juz wiele razy ale mam jedno pytanie
    Czy po likwidacji dzialalnosci mozna zmieniec samochod ciezarowy na osobowy
    bez zwrotu podatku Vat? lub zaplaty Vatu od wartosci samochodu?
    Samochodu nie sprzdaje uzytkuje go dalej nie interesuja mnie odliczenia (nie
    prowadze juz dzialanosci)
    Procedury znam jak to zrobic ale co z Vatem pani UM powiedziala ze nie
    powiadamiaja US o zmianie ale czy mam taki obowiazek ? Czy dopiero
    odprowadze VAt jak sprzedam samochod

    Macio