  • Data: 2010-10-17 16:44:22
    Temat: kupno biletu lotniczego dla innej osoby
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, chcę kupić bratu bilet lotniczy, wartości ok. 6 tys.
    zł. Na bilecie będa dane brata, ja zapłacę za ten bilet swoją
    kartą bankową. Czy ta sytuacja może rodzić jakieś problemy
    dla brata ze strony fiskołaka (brat jest pełnoletni, nie pracuje)?
    Może powinien to dla świetego spokoju zgłosić jako darowiznę?
    Dzięki.