  • Data: 2004-01-14 16:16:35
    Temat: ktokolwiek wie .. proszony jest o odpowiedź
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kurdelebele

    Już wiem, z grupy pl.soc.prawo, że napewno nie ma już w ewidencji
    przedsiębiorców w urzędach miast i gmin firm na imię obojga małżonków ... a
    teraz do Was pytanie .....:
    Czy z podatkowego punktu widzenia nie ma przeciwwskazań do dalszego
    prowadzenia firmy na imię obojga małżonków przy złożeniu w ewidencji NIP
    dodatkowego NIP-1 na drugiego małżonka ... i jak dotychczas, rozliczać się
    będziemy z urzędem na dwóch PIT-5 i jeden VAT-7

    pozdrawiam
    fart

    chyba już bardziej nie mogę namieszać
    inaczej mówiąc bardzo nie pasuje mi rozwiązanie tej firmy i chciałbym ją
    prowadzić dla podatków dalej