  • Data: 2011-01-25 11:12:53
    Temat: ksiegowaniue faktury z wcześniejszą datą.
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wystawiłem fakture za internet o treśi "abonament za miesiac grudzien 2010 z
    datą 31 grudzien- firmie
    Dostarczyłem ją 24 stycvznia 2011. Czy "firma" moze ją sobie zaksiegowac w
    miesiacu styczniu ?
    Własciciel twierdzi ze "zamknał juz rok" - 2010- i nic z tą fakturą juz nie
    moze zrobić.
    Faktycznie nic z nią nie zrobi ? czy moze zrobić adnotacje : otrzymałem fakture
    w styczniu i na styczen zaksiegować?