  • Data: 2004-01-14 07:42:47
    Temat: kredyt zaciagniety przez spoldzielnie
    Od: "GR" <g...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nastepujące pytanie:
    Czy mogę za rok 2003 odliczyć tak jak w latach ubiegłych "kredyt zaciagniety
    przez spółdzielnie mieszkaniowa przed 1998r". Ma to zwiazek z ustawą o
    pomocy państwa w sprawie spłaty niektórych kredytów mieszkaniowych, i chodzi
    o kredyt który sie spłaca w formie ryczałtu zależnego od powierzchni
    mieszkaniowej.
    Nigdzie nie mogę znależć wytycznych czy mozna i do kiedy można odliczać ten
    kredyt.

    Jeżeli ktoś ma jakieś wiadomości to proszę o pomoc.
    Pozdrawiam
    Grzegorz