    From: "ED" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: kredyt na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
    Date: Thu, 29 Sep 2005 22:43:54 +0200

    Czy słyszeliście o możliwości wzięcia kredytu na rozpoczęcie działalności
    gospodarczej ? Gdzieś czytałam że można wziąść do 40.000 zł, z czego połowa
    zostaje umożona a resztę trzeba spłacić na dość preferencyjnych warunkach.
    teraz nie mogę nigdzie zdobyć informacji na ten temat. W moim urzędzie pracy
    powiedzieli mi że mogę wziąść pożyczkę bezzwrotną (po złożeniu wniosku) w
    wysokości 10.000 zł. A o kredytach do 40.000 zł oni nic nie wiedzą. Pomóżcie
    gdzie znajde jakieś info na ten temat.

    Edyta D.