  • Data: 2007-04-24 16:41:48
    Temat: koszt uzyskania przychodu pit 37
    Od: "Warcaby" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem z wpisaniem kwoty w pole 42.
    Mój dochód to suma z czterech umów (o dzieło i u. zlecenie) (różni
    pracodawcy). Kwota kosztu uzyskania przychodu to: 2186,37. Czy wpisuję tę
    właśnie kwotę (pełną), czy istnieje jakiś limit jeśli chodzi o to pole?
    Korzystam z programu Pity2006, i podczas wypełniania pojawiają się podpola,
    ale nie bardzo wiem, które odnosi sie do mojego przypadku. Najbardziej chyba
    (jeśli chodzi o treść ustawy) podpole 42g, ale tam z kolei nie ma mowy o
    wielu pracodawcach.
    Prosze o wsparcie, bo to mój debiut.
    Pozdr.