  • Data: 2006-12-08 13:20:31
    Temat: koszmar, zmiana adresu DG inny powiat
    Od: mariusz <r...@...migrol.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie mam wyjscia i musze zmienić adres na teściową (inny powiat)
    bo o ile wiem to jako bezdomny nie da się prowadzić DG

    Ponieważ zmienia się wszystko łącznie z rejestracjami samochodu to
    chciałem się zapytać jak najlepiej to zrobić z podatkami
    (1os ,ogólna+vat)

    mam termin do 20(21?) grudnia na wymeldowanie
    jest opcja, ze moze uda sie dociagnac zameldowanie do konca roku

    co z deklaracjami?
    za grudzień do starego US czy do nowego już?
    zaliczka listopad+grudzień - gdzie?
    co z fakturami - po zgloszeniu w US mają mieć adres już nowy?
    roczne pewnie juz w nowym US?

    co mnie czeka , jak to najlepiej zrobic?

    poradzcie!