    From: "Witek" <w...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: korekta faktury
    Date: Thu, 21 Aug 2003 18:46:51 +0000 (UTC)

    Witam,

    Problem wyglada nastepujaco:
    Poniewaz bylem klientem serwisu samochodowego przed wpisaniem auta jako
    sr.trwaly w bazie danych byly moje dane jako zwyczajna osoba. Teraz kiedy
    bylem na przegladzie juz jako biznesman (prowadzacy DG) ze sluzbowa fura
    (jako sr.trwaly) chcialem aby wystawili mi fakture na DG. Alez oni byli
    wspanialo myslni i zanim zdolalem im to powiedziec, wydruk poszedl lacznie ze
    zaksiegowaniem. Pracownik nic nie chcial zrobic ale poradzil mi
    abym wystawil im "jakis tam druczek" z prosba o potwierdzenie czy tez zmiane
    danych. Ja nic z tego nie rozumiem ani on sie nie mogl dobrze wytlumaczyc ale
    tu jest moje pytanie:
    Czy jest mozliwosc zmiany tego? Jako Nota Ksiegowa? ???

    Dziekuje za pomoc i pozdrawiam,

    Witek