    From: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: korekta deklaracji VAT
    Date: Thu, 08 Jan 2009 19:40:29 +0100

    Witam,

    Robiąc porządki w papierach zorientowałem się, że omyłkowo ująłem jedną
    fakturę w rejestrze sprzedaży VAT w złym miesiącu. Fakturę wystawiłem
    w czerwcu i tak też wpisałem w rejestr, natomiast zapłacono mi w lipcu.
    Jako że z VATu rozliczam się kasowo, no i nieszczęśliwie był to przełom
    kwartałów, to wychodzi że powinienem złożyć korekty deklaracji VAT7k za
    II i III kwartał ("przesuwając" trochę należnego VATu z II na III
    kwartał). Oprócz korekt złożę także wyjaśnienie.

    Czy coś jeszcze powinienem zrobić? Potrzebny jest czynny żal? (imho nie,
    bo jedyne co zrobiłem to zapłaciłem wcześniej niż musiałem). Jakie jest
    prawdopodobieństwo kontroli po takiej korekcie? Ma jakieś znaczenie że
    chodzi o zeszły rok?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak