  • Data: 2002-02-13 19:32:33
    Temat: korekta Vat za ostat. m-c, kiedy zlozyc?
    Od: "Luki105" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Musialem zlozyc Vat7 jestem 1-os DG ks. przy-roz. w terminie ale nie umiem
    wypelniac pol z cyframi wiec wypelnilem moje dane i poszlo. Kiedy musze
    dokonac korekty, czy jest jakas strona gdzie na przykladzie druku deklaracji
    uczy jak to wyliczac i gdzie wpisac?

    Za pomoc z gory dzieki?

    PS: Aby prowadzic rachunkowosc komus z odpowiedzialnoscia, trzeba skonczyc
    jakis kurs, jaki gdzie ile trawa i kosztuje?
    Chce sie tego nauczyc, bo sam potrzebuje i przy okazji dorobic.