  • Data: 2004-05-06 11:02:52
    Temat: kontrola z US
    Od: "test" <c...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    czy ktoś może wie jak bronić się przed wrednym i głupim urzędnikiem podczas
    kontroli skarbowej??
    Trafiła mi się jakaś beznadziejna baba, która bez ustanie zarzuca mnie
    stosem papierów z żądaniem uzupełnienia dowodów.
    Mam np. udowodnić związek przyczynowo skutkowy pomiędzy posiadaniem adresu
    internetowego a sprzedażą firmy...
    i to jeszcze nie koniec,
    mam też żądanie dotyczące ujawnienia danych personalnych osób ankietowanych
    :-) - prowadzę badania rynku,
    wyjaśnić po co mi krzesło i komputer oraz przekazać raporty z badań, które
    kupili moi klienci, łącznie 10 stron tekstu z podobnymi bzdurami,
    może więc jest jakaś szansa, żeby bronić się przed taką głupotą???
    pozdrawiam
    Tom