  • Data: 2004-05-06 13:35:39
    Temat: Re: kontrola z US
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "test" <c...@c...com.pl> napisał w wiadomości
    news:c7d639$j55$1@korweta.task.gda.pl...
    > Witam
    > czy ktoś może wie jak bronić się przed wrednym i głupim urzędnikiem
    podczas
    > kontroli skarbowej??
    > Trafiła mi się jakaś beznadziejna baba, która bez ustanie zarzuca mnie
    > stosem papierów z żądaniem uzupełnienia dowodów.
    > Mam np. udowodnić związek przyczynowo skutkowy pomiędzy posiadaniem adresu
    > internetowego a sprzedażą firmy...
    > i to jeszcze nie koniec,
    > mam też żądanie dotyczące ujawnienia danych personalnych osób
    ankietowanych
    > :-) - prowadzę badania rynku,
> [...]
    Co do adresu internetowego to tak jak napisał kolega wcześniej (a może
    którys z klientów potwierdzi że znalazł twoja ofertę w internecie), krzesło
    i komp - przecież musisz na czymś opracowywać wspomniane raporty z badań,
    dane osób najlepiej sam zaglądnij do ustawy o ochronie danych osobowych bo
    nie wiem które urzędy i wjakich sytuacjach mogą rządać udostępnienia takich
    danych.
    I najważniejsze jesli nie udostepnisz to uwalisz klientów, bo tego typu
    usługi są od dawna pod lupą US gdyż sa najczestrzą formą kupowania kosztów,
    widocznie któryś z klientów nie mógł sie wykazać kopią takiego raportu i
    przy okazji wpali do ciebie. Jeśli nie okażesz takich kopi raportów to może
    zostac potraktowane jako zawyżenie przychodu co też jest przestępstwem.