  • Data: 2004-05-08 16:42:13
    Temat: Re: kontrola z US
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 8 May 2004 16:14:34 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, TOM napisał(a):

    > Tak mogłoby się wydawać a jednak to pytanie to nie żart, to
    > rzeczywistość....
    > ponad to musze wyjaśnić po co mi komputer, oprogramowanie do tegoż komputera
    > i setkę równie debilnych rzeczy, a to wszystko za nasze podatki :-)))

    A co sie stanie jak nie wyjasisz ?
    Pani moze napisac w protokole ze zakupy/amortyzacja tych przedmiotow,
    utrzymania strony nie stanowi KUP. Ale daje 99% gwarancji, ze tego *nie*
    *napisze* - za bardzo by sie wyglupila. Poza tym taki protokol bardzo latwo
    bedzie obalic.
    Mnie to wyglada na bardzo prymitywna probe zastraszenia kontrolowanego ( a
    moze chodzi o cos wiecej ;))).
    Na twoim miejscu olalbym ja.

    --
    Mieczysław