eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikomu podatek za prace na ZLECENIE za granica - ale dla firmy w Polsce? › komu podatek za prace na ZLECENIE za granica - ale dla firmy w Polsce?
  • Data: 2004-03-17 11:05:07
    Temat: komu podatek za prace na ZLECENIE za granica - ale dla firmy w Polsce?
    Od: "marek" <m...@b...gmina> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jako tlumacz wykonalem zlecenie dla klienta (agencji) w Polsce.
    Komu nalezy sie podatek od mojego dochodu?
    1. czy urzedowi podatkowemu w Polsce, bo jestem Polakiem (a moze z innych
    powodow?)
    2. Czy urzedowi podatkowemu w Wlk Brytanii, bo tu jestem zarejestrowany jako
    tlumacz, tu pracuje i tu place podatki?

    Jesli ktos mialby JAKIEKOLWIEK umotywowane prawnie sugestie w tej sprawie,
    linki do informacji na ten temat, etc, bylbym BARDZO wdzieczny.

    marek