  • Data: 2006-08-14 14:11:41
    Temat: kasa fiskalna - zmiana przepisów od września?
    Od: "aaa" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Kiedyś w czerwcu czytałem w gazecie prawnej że szykuje sie zmiana przepisów
    dot wprowadzenia kas fiskalnych. Dokładnie pisano, że w przypadku sprzedaży:
    telefonów komórkowych, TV i innych urzadzeń elektronicznych a także płyt CD
    i kaset magnetofonowych trzeba ewidencjonować je na kasie bez względu na
    obrót (wchodziło sie na kasę asortymentem sprzedaży)... Wie ktoś czy
    przeszła ta ustawa? Bo u mnie w US sami nie wiedzieli, latali, pytali sie i
    w końcu powiedzieli że cyt" jak pan wprowadzi kase to nic złego sie nie
    stanie"... Z kolei w US w innym miescie mówli że nie trzeba mieć kas, bo nic
    sie nie zmieniło...
    Sam juz nie wiem jak to jest :(

    pozdrawiam
    Robert